Jag tar steget ur vår sista dans.

idag stannade jag hemma från skolan, min svanskota mår inte
helt ok. Har haft ont i över två veckor nu och den blir aldrig bättre!
Igår kunde jag knappt sitta för det gjorde så sjukt ont :s Får se om
voltarenen som lisbet gav mig hjälper, annars får det bli sjukan. Men
det var första gången jag ringde och sjukanmälde mig sen vi började
skolan, så jag var värd denna dag ;)

Till veckan blir det noll skoldagar för mig eftersom jag, linnea och lisa
drar till sunne på intensivkurs. Jag skiter nästan i brallan bara jag tänker
på det ;D nervööös! Men det ska nog gå bra hoppas jag :)

(bilder från lussevaka kommer när jag har laddat min kamera)


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-19 @ 22:02:51
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0