Dag 11 och 12.

oj vad jag ligger efter med denna lista, men jag skriver som min
vän lisa: jag skriver bara om de dagarna jag tycker verkar roliga :)

Dag 11 - mitt syskon
Jimmy Östlund och tjugotre år. Han är världens bästa bror, men ibland
är han inte bara en bror till mig, utan även en liten extra pappa. Sedan
jimmy började med resjobb har han vart överallt i Svergie och jobbat tror
jag. Jag vet inte riktigt vart han befinner sig om vi inte har pratat på några
dagar ;) Trots att det skiljer fem år mellan mig och jimmy hade vi ändå
mycket gemensamt som barn och tur är väl det, annars hade jag aldrig
fått uppleva alla konstiga, roliga och knäppa minnen vi har tillsammans :)

Dag 12 - tio saker du inte vet om mig
1. Jag ställer höga krav på mig själv och blir lätt besviken när jag gör
dåligt resultat ifrån mig.
2. Jag håller för andan när jag går förbi personer ute på stan som jag
inte känner.
3. Jag har många tvångstankar. Ex måste jag äta upp hela äpplet så
bara pinnen blir kvar, trots att jag är mätt.
4. Jag får lätt ångest över saker.
5. Jag är absolut ingen impuls-person, utan jag måste ha saker planerat.
6. Jag hatar all mat som har något med kokos i.
7. Jag har grymt svårt att gråta till film.
8. Jag älskar scrubs eftersom det är typ den enda roliga serien där "publiken"
inte skrattar.
9. Jag kan inte sova när mina fötter är för kalla eller för varma.
10. Jag blir otrevlig mot personer i min omgivning när jag stressar.

Kommentarer
Postat av: Lisette



Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-12-15 @ 14:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0