Dag 08 och 09.

Dag 08 - ett ögonblick
Jag vet inte riktigt hur gammal jag var, men jag var nog runt
sex-sju år när jag lekte att jag bodde nere i våran källare i vårt
gamla hus. Jag skulle såklart inreda mitt "hem" och hittade en bebisblå
rosett som satt på en ståltråd. Jag visste inte riktigt vart jag skulle
placera den, så jag öppnade luckan till eluttaget och körde ståltråden
rakt in i det. Det gick en stöt genom hela min kropp och jag började gråta.
Jag springer upp till mamma gråtandes och berättar allting och så frågade
jag henne "Kommer jag dö nu?"

Dag 09 - min tro

Jag har absolut ingen religös tro, men däremot tror jag på spöken och
andar. Jag tror seriöst på att dem finns och att anden i glaset funkar på
riktigt. Jag tror även som linnéa på ett liv efter döden!

Jag vill bara skriva igen att jag gillar alla mina vänner lika mycket och jag
är så glad att jag har er i mitt liv v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0