Dag 07 - min bästa vän.

jag hoppar över dag sex, den lät så himla tråkig att skriva om.

Jag har många bra vänner och jag gillar dem alla lika mycket, men
en vän som har hängt med sedan barndomsben är Frida Karlsson.
Både jag och frida bodde i Uddeholm (där allt hände) som små och det
är tack vare den lilla storleken på "staden" som vi blev vänner. Alla barn
i Uddeholm lekt med varandra även om man knappt kände person/personerna.

När frida började sju:an tappade vi kontakt lite och när hon sen flyttade till
Karlstad pratade vi inte alls. Sommaren -07 hittade vi tillbaka till varandra
och sedan dess har vi hållt ihop. Frida är verkligen en sann vän som alla borde
ha. Jag är glad att vi fick upp kontaken igen! Även fast jag och frida inte prata
lika ofta nu, så vet jag vart jag har henne. Hon finns alltid ett telefonsamtal
bort. Jag och frida har väldigt roligt tillsammans och man ska inte ta oss seriöst,
för det är vi nästan aldrig ;)

v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0