Dag 02 - min första kärlek.

Eftersom jag började med denna lista igår är jag lite efter
i dagarna, så min första kärlek kommer idag istället. Men bättre
sent än aldrig ;)

Oj, vad svårt med första kärleken. Jag kan börja med att jag var en
riktigt player när jag gick på lågstadiet. Jag/anna frågade chans på
varenda kille som var singel på skolan, för jag skulle ha en pojkvän
så var det bara. När jag fick ett: ja av någon var jag nöjd i högst några
dagar tills jag letade ny pojkvän xD När vi sen började högstadiet var
jag knappt intresserad av killar längre, fast det var en person som jag
hållde hårt vid i många år. Det blev aldrig något mellan oss och idag skrattar
jag bara åt alltihop. Jag är glad över att det fick ett slut!

Nä, min första riktiga kärlek var när jag träffade min fina, underbara pojkvän
Joacim. Vi har snart två år tillsammans och det har varit de bästa åren i mitt
liv. Jag skulle aldrig klara mig utan honom. Han får mig att må så himla bra och
finns alltid där för mig, både i vått och torrt. Han gör mig lycklig och jag älskar
honom av hela mitt hjärta v


Tack för att du har visat mig vad äkta kärlek är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0