Dag 01 - om mig.

Britt Emma Sandra Östlund och snart arton år om några veckor,
whiioo! Jag bor Hagfors i en lägenhet tillsammans med min underbara
pojkvän. Har bott här sedan första augusti iår och jag har aldrig haft
några tankar på att flytta hem, jag stortrivs med andra ord.
Jag går omvårdnadsprogrammet på Älvstrandens utblidningscentrum
och jag har aldrig ångrat mitt gymnasieval. Linjen passar mig perfekt :)

Jag verkligen hatar min födelsedag och jag har nog aldrig längtat så mycket
till min födelsedag som jag gör nu. Jag är less på att aldrig kunna gå ut med
mina vänner och ha en rolig partykväll eller att alla andra får ta körkortet utom
jag. Jag älskar att träna och skulle aldrig kunna sluta med det! Jag måste träna
minst fyra gånger i veckan, annars får jag dåligt samvete. Om jag inte träffar
mina vänner på några dagar får jag panik. Jag är absolut ingen person som trivs
att vara själv, utan jag är väldigt beroende av mina vänner :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0