Sorgens tanke tiger tyst.

beställde biljett till lars winnerbäck förut :D
Äntligen får jag också göra något roligt under sommaren.


igår lekte jag med saga, jossi, josse och sara. vi hade tråkigt så
vi drog till utsiktstornet med nissabilen. På vägen dit märkte vi att
tutan hade ett grymt fult ljud, så efter det tutade vi på allt som rörde
sig för att få bryta ut i skratt :D haha. väl uppe vid utsiktstornet kom
jag till första "våningen", mer pallade inte min höjdskräck.
Drog till saga efter bilturen och lite senare kom även david. vi snackade
ett tag innan vi bestämde oss för att dra ut på spökjakt!
Det jag var mest rädd för var att ett vildsvin skulle komma och
attackera oss när vi gick i den alltför mörka skogen, men alla kom
därifrån levande (y)

klockan halv två på natten klev jag innanför dörren med rådasjön
i båda skorna. Bra kväll, mera såna tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0