Say goodbye to yesterday.

min helg har varit GRYM :D den bästa på länge faktiskt.

fredag: saga stryde förfest, tror vi var högst sex pers (y)
men jag hade kul ändå :D det är inte antalet personer som gör festen
rolig har jag kommit fram till. Tompa blev våran chaufför till sunne
och trots att jag aldrig gick in blev kvällen riktigt lyckad :D
(bilder kommer inom kort, orkar inte ladda upp idag)

lördag: mådde inte allt för bra, så jag klev ur sängen klockan två.
Drog till saga runt fyra tiden där jag och josse gjorde oss i ordning för
att spendera ännu en kväll i sunne. Förfesten stod sandra för i munket,
åh vad jag älskar det folket :) så jävla sköna allihopa!
Hade en känsla att lördagen inte skulle slå fredagen, och jag hade rätt.
Hållde på att frysa ihjäl hela kvällen, tur att jesus bussen fanns att värma
sig i ;) haha. Korvstraganoff och ris fick stå för nattkäket när jag kom hem
och det har aldrig smakat så bra.

söndag: idag mådde jag nästintill utmärkt när jag vaknade (y)
jag och josse var sugna på bakismat så vi drog varsin deg på milano.
Idag fick jag och joacim nycklarna till lägenheten också, så under veckan
blir det inflytt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0