En tredjedel av den jag var gick hem.

Nu har jag gjort tre dagar i skolan och jag kan inte bestämma
mig om det känns bra eller dåligt att vara tillbaka, jag får funderar
på saken ett tag till.

Till helgen är det eldfesten och jag är så grymt otaggad, men det
kan nog bero på att jag mådde så bra sist jag förtärade alkohol ;) haha.
Tror jag håller på att bli sjuk igen också :( min hals, näsa och huvud
mår inte allt för bra. Lagomt bra till skolstarten (y)

Nu ska jag kila iväg och handla tillsammans med mamma.
Jag har kommit fram till att handla är sjukt tråkigt när man
måste betala allt själv, höhö ;p

Bilden är från förra helgen då Lars Winnerbäck var kung i karlstad :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0