Sometimes I just need you to hold me.

åh vad arg jag blir på värdet. vart tog den underbara, soliga våren vägen?
det är inte okej att det ska få snöa i april, blä!

Imorgon är det min sista dag på praktiken och jag kan inte bestämma mig
om jag vill vara på postop, röntgen eller sjukgymnastiken. svårt val :p
Helst skulle jag vilja vara på alla tre ställen, men det går tyvärr inte.
Eftersom det är min sista dag imorgon fick jag en present och ett kort av
personalen idag på avdelningen. Gulligt av dem tycker jag :)

Efter praktiken idag tog jag mig ett härligt styrkepass + springtur,
det var skönt :) Nu ska jag göra ett skutt in i duschen och sedan laga
lite käk, min mage är hungrig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0