Allt vi gjort blev en sång för dig.

igår drog hela klassen till krematoriet i Karlstad.
Haha, jag hade föreställt mig svettiga gubbar med trasiga kläder,
smuts överallt och lukt av bränd människa vart jag än gick. men oj så fel
jag hade :) Hela stället var väldigt fräscht och kistorna skjutsade de in i ugnen
med hjälp av en maskin och inte av några svettiga gubbar ;p
Någon lukt av död människa kände jag inte. skönt!

idag gjorde jag mitt första innebandypass efter sex veckors uppehåll
och det gick mer än dåligt! men jag hade inte förväntat mig något annat direkt.
Jag tog även tag i mitt hår igen förut. denna gången fick jag bort utväxten, 
men istället blev det lite gult här och där. JAG LYCKAS!
Jag hoppas att silvershampoot kan hjälpa mig med det gula, annars har jag
svårt att tro att det blir något valborg för mig ;p

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0