You know you wouldn't want it another way.

eftersom det inte blev någon träning för mig i måndags,
så blev jag med joacim igår när han tränade :)
blev crosstrainern och cykling för min del, medan mannen
körde på lite hårdare och tyngre ;p
idag hade vi svenskaprovet, skönt att ha det ur vägen nu.
när jag var klar med det tog jag cykeln ner till älvan där det
blev innebandy. träningen idag var inge skoj alls för det gick
inge bra för mig. då blir jag irriterad!
När jag kom hem tog jag tummen ur rööva och städade min
garaderob, det var på tiden. gav bort och kastade sånt som
jag verkligen inte använder, det var en del.
När jag var klar med det tog jag tag i mitt rum, det var också
på tiden. det är fan äckligt vad mycket damm jag har bott i :o
men nu är det borta och det känns förjävligt bra :D
Nu ska jag slå en pling till denise så ska vi ta oss en riktigt
höstpromenad, för idag är verkligen höst ute.
efter det blir det träning, duschen, kolla på grey's och sen drar
jag till sunnemo och sover där inatt :) fullt upp idag asså.

MINNEN!



/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0