I'm just getting drunker that's all.

idag var det en kortis dag i skolan, slutade 12.40.
jag gillar detta, eller iallafall idag ;p träningen med ibg förut
var det jobbigaste på länge. vart fan har min kondition tagit vägen?
den ska jag träna upp, det är ett måste!
Efter ibg träningen tränade jag och robban styrka, det var gott :)
när jag kom hem tog jag tummen ur röven och beställde mig en
ny mobil, finally. hoppas den kommer innan helgen för nu är jag så
trött på min skrothög till mobil.
Jag och mamma drog och köpte tapet + färg till köket förut.
som vanligt när vi ska göra om pekar jag på det vi ska ha och
mamma betalar, men då blir det jävligt snyggt sen när det
är klart också ;)
Jag är liten sugen på halloween nu, det kan nog bero på att jag
tror kvällen kommer bli lyckad och så vet jag exakt vad jag ska klä
ut mig till :D tur att det inte är så långt kvar, eller?
aja, nu blev det brist på mitt skrivande, ciao.



/ E.

Kommentarer
Postat av: sara

jag är inte säker men jag tror att den är halv 4 ;)

ska du kolla måste du hejja på mig ;d

2009-09-23 @ 17:48:09
URL: http://saralundquist.blogg.se/
Postat av: sara

lite iaf;D

2009-09-23 @ 19:24:30
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0