I said I'm sorry, but what for?

fredag: hade bara två lektioner, tog mig en promenad när
jag kom hem. Lagade mat, duschade och diskade sen bestod
dagen av att vänta på Carola Östlund som aldrig kom hem från
Karlstad, men tillslut så!
drog till min älskling med massa godis och dricka :)

lördag: klockan ringde 07.00. Jocke skulle skjutsa broder till
Göteborg där han ska jobba i en månad nu.
Jag var alldesle för trött för att bli med, så jag stannade hemma ;p
men han skjutsade inte broder helt själv utan hade med sig sällskap :)
Jag vaknade 14.40 (y) då åt jag mat sen tog jag cykeln och trampa
bort till ida. Där satt vi mest vid datorn sen drog vi till Milano och köpte
oss pizza. När vi var klara drog vi till nöjes så ida fick köpa godis sen
drog vi till andreas där även jocke var :) vi kollade på tv och pratade.
Cirkus 21 drog jag och jocke at my place och kvällen bestod av tv.

söndag: 13 drog min pojke ifrån mig (n) de få timmarna jag har varit
vaken har jag spenderat vid cirkulationsorganen!
kärlek till prov på tisdag <3
ikväll börjar: ensam mamma söker. något positivt med söndag :D
Imorgon får jag inte äta godis på en hel månad :o jag ska visa jocke att
jag kan sluta äta godis bara sådär. det kommer inte bli det lättaste
men jag måste klara detta ;p belöning för mitt slit är ett måste!

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0