Come inside, hold me tonight.

det blev ingen träning eller skolan för mig idag (n)
min mage mådde inge bra alls inatt och när jag gick
upp 07.30 imorse kände jag mig illamående och spyfärdig,
så det var bara att gå tillbaka till den varma sängen igen.
När jag vaknade 13 :o kände jag mig bättre så jag blev med
mamma på mathandling :)
när vi kom hem blev det pannkakor till käk, yummie.
sen satt jag med svenskahäftet + boken i facet tills grey's började :D
Nu orkar jag inte träna på svenskaprovet nåt mer idag, jag har ju
liksom en dag imorgon också, istället får det bli idol. mycket bättre (y)
Hade tänkt ta mig en promenad efter idol men regnet öser ner och så
är det så mörkt ute, usch hösten är här fast det är lite mysigt också :)

shit, igår var detta ett år sen :o tiden går ruskigt fort!


/ E.

Kommentarer
Postat av: Emms

Haha oj, så snabbt allt går! :S

2009-09-28 @ 20:27:05
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0