Call I'm desperate for your voice.

Det blev som sagt speedway igår med saga, joline, jossi,
josse, sara, ida och sofi :) men det blev så drygt så vi drog
till saga efter tre heat. När vi kom dit gjorde vi oss i ordning
och väntade på jossi hela kvällen typ ;p
Vi drog till solbacka cirkus 22.45 och jag är så jävla glad att jag
var nykter, haha. mami kom 00.30 och vägen hem bestod av 4-5
spystopp för saga hade fått för mycket av det goda ;D
idag var det 45-årskalas för mamma. vad fnissig min släkt är,
skrattar varje gång vi alla är tillsammans :)
Nu kom mannen så nu ska vi börja med maten. Vi är ensam hemma
hela kvällen eftersom mamma är ute på partaj ;)










Eliiiiitserien.




Det var röjjjj xD


/ E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar inte att du lägger ut nakenkort på mig emmsen ! XD väldigt charmig hängmage där!

2009-10-12 @ 15:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0