Allt är sig likt utom sanningen.

på våran första lektion idag var det bara jag, saga och jossi.
de andra var klara med medicinuppgifen, men inte vi.
håltimme nästan hela dagen, men lisbeth underhåll oss så bra :)
engleskan var grymt kul idag ;D "Yo motherfucker, sit down please"
haha när man tänker efter nu så var det inte så roligt,
men jag, josse och jossi var nog väldigt övertrötta xD tycker synd
om elisabeth och sandra som fick stå ut med oss!
Fick sluta tidigare från historian, tack&tack. så när jag kom hem blev
det mat, träna på prov, powernap, springtur och nu sitter jag och
väntar på mannen :) har inte sett honom sen i tisdags, så han är
mycket saknad av mig.



/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0