Det finns ingen bot för allt man saknar.

jag och denise drog till malin cirkus 21.45 igår när
vi hade fixat oss varsitt ansikte.
det var bara jag, denise och andreas som drack eftersom
malin var bakfull ;p
Cirkus 00.00 drog jag och denise till erik där marie väntade på oss.
var där i typ en halvtimme sen drog vi vidare till tony så jag
fick låna toaletten. just då var toaletten guld värd!
Jag och marie joinade varandra när vi skulle gå hem :)
kvällen blev inte så sen, 02.00 låg jag i min säng och var grymt trött.
Med bra musik och rätt sällskap blev kvällen great och jag blev nöjd!

i
dag är det söndag. helgen går ruskigt fort (n) som vanligt när det är
söndag innebär det pluggdag. jag måste träna på medicinprovet vi
har på tisdag för jag kan verkligen ingenting! bra östlund (y)
jag får träffa min joacim sen, söndagen är räddad.













/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0