Du springer bort från allt ditt hjärta har.

ingen nudist på halloween får folk se heller, jag dumpade det
när jag fick reda på mitt matteprov som jag fick G på :o haha.

igår blev det en kortisdag för mig. slutade 13.30 eftersom jag är
helt klar med bilden. skönt! när jag kom hem blev det plugg,
men vid 16 orkade jag inge mer så då blev det matlagning istället (y)
vid 18 kom jocke och då var snell och lagade mat åt honom också :)
kvällen bestod av tv men vid 23 blev vi sugen på att träna, så vi
åkte och träna i cirkus en timme. såna är vi ;p
Natten spenderades i sunnemo.

idag kom mamma vid 14.15. när jag kom hem blev det käk och nu
sitter jag här och ska dra iväg på ett styrkepass med robin.
ikväll MÅSTE jag plugga och då ska jag fan plugga klart allt.

/ E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0