Borta bra men hemma bäst.

jag åkte hem från frida idag istället för imorgon, blev bättre så
eftersom jag förmodligen ska ta sprutan mot svininfluensan imorgon.
åh, jag vill inte! men vi inom vården är tydligen tvungen, fu -.-

Jag och frida besökte både stan igår och idag och karlstad gjorde
mig inte besviken. hittade en massa, så nu är jag typ 1500kr fattigare ;p
som vanligt när jag umgås med frida blir det massa skratt och prat :)
Jag diggar familjen karlsson/eriksson och jag är så glad att jag har
frida i mitt liv, hon är väldigt bra den tjejen.

Nu sitter jag här och ska tummen ur för att fixa något att äta,
jag svälter lika mycket som barnen i afrika ... nästan iallafall.
det blir godnatt tidigt för mig ikväll eftersom jag är skapligt trött,
natten får jag spendera med min favorit! me like.
På tal om hundar, duud vad synd jag tycker om vovven.
han tog bort sina balls idag så han har jätteont och gråter ibland,
men jag får lov att skratta lite eftersom anledningen till att
han har ont är lite rolig ;p höhö.



/ E.

Kommentarer
Postat av: Frida.

<3 du är bäst

2009-10-28 @ 12:13:15
URL: http://fridakarlssson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nej jag ska inte ut. :( Innebandy på söndag...

2009-10-31 @ 00:04:54
URL: http://linneaolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0