And I never want to say goodbye.

igår pluggade jag lite, men det gick inte så bra utan
jag drog till denise och lekte med henne istället :) mycket bättre.
vi snackade en massa och det var väldigt behövligt,
den tjejen förstår mig!
efter ett tag kom tony och joinade och då drog jag och mitt arsle
ner till hamu där joacim väntade på mig :)
vi drog hem till mig och sov mest.

idag gick jag upp vid 12 :o så stolt över mig själv.
När jag hade käkat frukost drog jag till tony där denise var,
jag och denise drog vidare till sjukan där vi solade.
Det blev nog lite väl länge för mig, känner att jag har bränt mig
så nästan gång blir det bara 15min ;p
När jag kom hem blev det mat, sen drog jag på träning där alla
damlagsspelare vara borta + robin, så jag körde styrka själv
sen sprang jag stora varvet för att få upp min dåliga kondition lite.
Nu sitter jag här med min tekopp och i bakgrunden sover min
snos så sött :)

/ E.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0