Ge hela ditt hjärta för kärleken.

min helg har varit great fast den innehöll jobb hela helgen.

f
redag: lekte jag som sagt med denise, sara, josse och ida
hemma vid denise. spelade wii och kollade på idol.

lördag: jobbade mellan 7-16. På kvällen lekte jag med hannah och sunni.
jag har saknat mina gamla grannar!
vi pratade gamla minnen och skrattade en hel del.
Jag och hannah hyrde filmen: drag me to hell, det stod att filmen var
obehaglig och rolig. jag skrattade nästan hela filmen, det är inte ofta
jag skrattar till en skräckfilm.

söndag: min handledare jobbade inte den dagen och hon hade glömt
meddelat mig så det blev kaos ett tag, men det löste sig ändå.
Jag kom hem cirkus 20.30 och resten av kvällen spenderade jag
med tvn och joacim :)

Det är inte okej att ha tandläkaren 09.30 när man är ledig
och det är inte okej att ha ont i tänderna.


/ E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0