Det är lätt att falla med ena foten utanför.

fredag: jag och sara drog med kenneth och eva till kd.
När vi var framme hälsade vi på denise och kollade hennes place,
sen drog jag och sara hem till henne.
Lite senare hoppade vi på bussen som tog oss hem till ida.
När ida hade duschat klart drog vi till ica och handlade käk, det blev
kroketter, vitlöksbröd och kyckling + att det blev lite godis och dricka
med också ;p ingen skräll direkt.
När vi kom hem till sara började vi med maten, sen blev det prat i massor.
I like it.
Frida kom till senare och gjorde oss sällskap. vi kollade på idol och hade myys.
När klockan blev cirkus 04.00 blev det godnatt för mig och sara!

lördag: vi vaknade 13.20 och då var det bara att ta tag i disken som var
lika hög som mount everst. När vi var klara kom hans-göran och kerstin
och det blev hemfärd. Hann knappt vara hemma så drog jag och sara
till saga där även josse och jossi var, vi snackade och kollade på tv.
Drog hem nån gång vid 22 och lite senare kom joacim till mig :)

söndag: tråkig dag, tråkigt väder. idag ska jag övningsköra för första
gången på hur länge som helst, får la se hur det går ;p
sen får jag se om det blir hockey eller om jag bajsar i det.
Helgen har varit kanonbra!
Nu ska jag äta, hejdå.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0