Cause enough is never quite enough.

jag tog svinsprutan igår och inatt ångrade jag lite att jag
hade tagit den. AJ min arm, kunde knappt sova för den gjorde
så ont + att jag hade fått feber under natten också (y)
Men det är helt naturligt, så jag kan vara lugn :)
Broder, krister, erik och mattias flyttade till Uppsala i fredags.
De/han trivs mycket bra, så honom kommer jag inte få se mycket
av framöver, men de kan alltid få besök nån gång om de vill ;p
min snos har sovit hos mig sen i lördags och han kommer förmodligen
sova här hela veckan eftersom hans praktik har börjat och bilen är paj,
men det gör inget. jag trivs bra i hans sällskap :)

Började min praktik idag och det känns ok, dagarna är inte alls
lika dryga som de var på sättragården. lycka!



/ E.

Kommentarer
Postat av: sara

gillar bilden, haha

2009-11-11 @ 12:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0