Vi är gårdagens kärlek och stora i orden.

Igår blev det pizzaäting på värmullen med
saga, sofi, sara, josse och jossi. Eller pizza blev det för
saga och sofi, vi andra tog kebabtallrik istället :) mums!
Efter det drog jag och josse hem till sara där vi pratade massa,
sen blev det talang och jag blev kär i en röst.
När det var slut kollade vi på: mina jag & irene, men orkade inte hela
utan tog oss mat istället ;p sen gick jag hem.
Idag gick jag upp 08.17 trafikskolan väntade nämligen 09.00.
Det stämmer de alla säger, det är förbannat drygt och tråkigt!
men nu är det gjort, riktigt gott.
ikväll väntar film och mys hoppas jag :)

Så jävla bra.


/ E.

Kommentarer
Postat av: Frida.

Han går på skolan mamma jobbar på, fräänt va? ;)

2009-05-10 @ 13:05:31
URL: http://fridakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0