Låt oss bli dom som försvann.

Äckligt skoltrött jag är, synn. mykk!
Det är nog därför mitt humör inte har varit på topp den
senaste tiden och det är nog därför jag är förbannat trött jämt.
Så förlåt folket om mitt humör går ut över er, inte mening :)
Idag har jag varit bra! Läste 22 sidor i min engelskabok förut,
jag ska ha VG så ärrä bara. imorgon är det volleybollturnering,
Op1+2 är taggad som fan och vinna hela skiten ;)
12.05 ska jag göra en läääskig sak, nämligen dra ut en tand.
tönt som jag är jag jätterädd ;p

Jag vill vara på samma braiga humör som anjagirl :)


/ E.

Kommentarer
Postat av: Emms

Äre jag som leker gymnast där bak eller? Brukar va jag som håller på med sånt ;D

2009-05-05 @ 22:13:47
URL: http://emm4aa.blogg.se/
Postat av: A.

haha :D du vill bara va lika snygg som jag är på den bilden du ;)

2009-05-09 @ 17:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0