Jag ger aldrig hjärtat rakt ut.

Var ett tag sen jag skrev här, men tiden räcker
inte alltid till :p
Onsdag: blev jag med josse hem. Vi fetade oss med varsin
godispåse och kollade på tv. Åt mat och drog upp till valhall där
viking mötte råda. blev 5-1 eller nåt till viking (y)
Jag och josse tog våra ben och traskade hem och jag har nog
aldrig skrattat så mycket :D kneppa vi. våran humor är bäst ;)
när jag kom hem drog jag till sunnemo :)
Torsdag: vaknade jag av jocken som sa att jag skulle gå upp.
klädde på mig och kollade när han, marcus och magnus spelade
tvspel, mycket roande ;) sen spelade vi 21.
Med mina ynka 2 poäng vann jag över magnus :D stolt!
Drog hem cirkus halv 10 och när jag kom hem traskade jag ner till sara.
Där var josse, david, rasmus, sara och saga. Spelade brännboll som
inte blev så lyckat. Gick runt på hagfors och hamnade vid saga.
Tog cykeln hem cirkus 01.30 och då blev det sängen på dirr.
Idag: är det marknaden och ikväll blir det fest. Som vanligt är jag inte
festsugen, så jag får se om jag slår till med dricka eller inte :)
Nu blev detta för långt, hejs.

/ E.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0