It's a cold and it's a broken hallelujah.

Helgen har varit bra som den brukar vara nuförtiden :)
Fredag: drog jag, josse, jossi, carro, sandra, sofia, millan och saga
till sara där vi grillade och pratade en massa.
Drog till nöjes där en del köpte godis, själv åt jag ingen godisbit
under hela kvällen. jag var äckligt mätt. Tog vps på hagfors och
hamnade sedan i en slänt där vi satt och pratade,
sen drog vi vidare på en meningslös fest.
När klockan blev cirkus 00.30 kom jocken och hämtade mig :)
Tack för kvällen flickor, den var mycket nice.
Lördag: Sov vi som aldrig förr, tror vi vaknade vid 17 (y)
Drog in till hagfors där jag hann duscha och äta sen kom tobbe.
Jag fick skjuts till Ekshärad där det var fest. Som vanligt när
jag och sara är nyktra på fest blir det alltid bråk. vi lyckes!
Vi dumpade ekshärad och drog till våle? där sög det ännu mer.
kom hem cirkus 00.00 då åkte jag till sunnemo :)
Söndag: just nu är jag proppmätt på grillat, göttmos :)
skolan imorgon och jag orkar inte. ge mig lov!
Jag tror jag lider av pms. Mitt humör är inte alls på topp,
och jag förstår inte varför för jag är så jävla lycklig nu,
jag har de bästa människorna i mitt liv, så ser inte
vad problemet är. får lov att reda ut detta med mig själv :)
Nu blev detta inlägg alldeles för långt, ciao.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0