Under ytan finns det skratt och gråt.

Just nu är jag förbannat lett på skolan,
ALLT ska komma på samma gång.
Prov imorgon och två redovisningar (y) Kärlek till skolan. <3
Egentligen borde jag träna på prov, men istället dricker jag
vaniljte och lyssnar på lw, mycket bättre :)
Mamma har köpt laktosfri mjölk åt mig eftersom vi tror att
jag inte tål mjölk och det är faktiskt sant att skånemejerier
smakar precis som vanligt mjölk :D Den får 4 av 5 toasters (y)
Nu ska jag vara datis ett tag sen plugga röven av mig ;p

/ E.

Kommentarer
Postat av: sara

två redovisningar? :O jag trodde vi bara hade en. vad mer än guns?

ja visst gör den :D jag har smakat av moffe. riktig god faktiskt

2009-03-31 @ 20:07:34
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0