Oförglömlig kväll.

Kvällen igår: hemligheter, jag har aldrig, shotar,
skratt, fula kort, tårar, bråk, samtal av alla slag,
ostbågar, dans, bra musik!
Där har ni kvällen :) den kunde ha blivit mycket bättre.
Blir ni förvånad om jag skriver att jag fick åka hem? ;p
Tack Anna, Denise och Josse för en oförglömlig kväll <3
Idag blev jag rädd när jag såg mig i spegeln, tror jag
skrämde Saga lite också ;)
Min dag har bestått av Saga, vi pratade om sommaren 09.
Fan vad bäst den kommer bli! jag känner det på mig.
Sen lagade vi god mat och åkte bob ner för mana,
det var kul men det gjorde lite ont också ;)

/ E.



Kommentarer
Postat av: DIN

Tack själv sötnos ! Mera såna kvällar, fast kanske inte lika mycke dricka då ;)

2009-03-01 @ 21:32:33
URL: http://denisesjostrom,blogg.se
Postat av: Anna.

tack själv emma! detta gör vi om snart tycker jag verkligen =)

2009-03-02 @ 15:15:20
URL: http://annapenttinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0