Let the good times roll.

Idag var det skolan som vanligt och skoldagen
gick förbannat fort, göttttmos. Ibg träningen kändes
väldigt meningslös idag, var inge kul alls och så var
jag väldigt seriös också, känn ironin.
Imorgon slutar vi 1 istället för 4 :D happyhappyhappy!
så ska jag leka med min vän sara och maybe jocke? :)
Jag SKA ha en kebabtallrik imorgon, har varit sugen på
det sen förra helgen, sara kan äta sin thaimat hon ;p
På tal om thaimat, smakade det av min bror förut och
jag kan inte förstå hur alla tycker det är gott :s så grymt äckligt!

Tycker denna killen var bra :)


/ E.

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

Superfin blogg!



Ska vi följa varandras bloggar? Säg till när du lagt till mig (länken nedan!) så lägger jag till dig, länka gärna! :)

http://www.bloglovin.com/blogg/349948/-ie-g---bloggkritik-nr-d





Ha en bra dag! :)

2009-03-16 @ 16:45:17
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0