Without you I'll be miserable at best.

idag klev jag upp 10.15 sättragården väntade 11.00 (y)
onödigt att gå dit. allt hon sa har jag redan hört en gång redan -.-
när jag kom hem var jag bra. jag började dammtorka och jag
tror varenda vrå av mitt rum är rent nu!
sen sov jag och när jag vaknade kom jocken :) vi åkte och
shoppade loss lite ;p
när vi kom hem hade mami lagat mat som vi åt, det var gott.
lite senare åkte vi skilda vägar, jag tog min cykel till josse :)
Oj så stolt kjell var över mig, jag fick till&med ett grattis för
jag hade cyklat ;p
Jag och josse försökte bodybeatboxa och beatboxa,
men vi lyckades inge vidare med något av det ;)
Nu får det bli sängen snart, natti!



/ E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0