Vi är änglar med blickarna högt i det blå.

Jag har varit lite off med bloggen ett tag ;)
men det är ju så fint väder. PUSS på sooola!
orkar inte berätta om alla mina dagar, så jag tar
och berättar om helgen istället.
fredag: jobbade jag till 12.30, när jag kom hem tog
jag mig ett powernap. vid 5 hade jag tid vid glasögonhuset.
Jag hade 90% på båda ögonen, så det var inge fel :p
när jag kom hem blev det duschen sen hem till frida där vi
gjorde oss iordning för beachparty i uddeholm.
Kvällen var helt okej :) (bilder kommer)
lördag: vaknade 14.30 (y) fick panik för det var så jävla varmt.
Vid halv7? drog jag till josse där vi åt mat, sen kom anton och
vi blev med när han och andre badade.
Tog cyklarna till bolag enligt mig ;D haha, sen drog vi hem till sara.
Jag drog hem cirkus 1 och då kom jocken :)
idag fyller sara år, grattis :D blir kanske tårtkalas hemma hos henne
lite senare ikväll :) kanonkul.

/ E.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0