Nothing's really making any sense at all.

hoppsan, nu var det dålig uppdatering igen :p
torsdag: skolan, 3:orans revy och sommarlov :D
fredag: kusin camilla tog studenten så familjen + släkten
var och kollade när hon sprang ut. blev studentfest i solbacka
med massa god mat och efterrätt :) puss på sånt.
sen blev det fest vid micke. onödig kväll onödig fylla!
lördag: jag och jocken låg lääänge i sängen :) drog sen till uddeholm
där balen var.  fult väder men fint folk.
sen blev det chips&dipp + cola på kvällen.
en riktigt bra myskväll med jocken :)
söndag: slalppslappslapp och åter slapp.
min mobil är sönder så har min gamla -.- går knappt att skriva på den,
så förlåt mina vänner om jag inte svarar på era sms.
tänkte lägga in bilder från alla dagar i nästa inlägg :)

/ E.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0