Fredag.

hade inge matteprov idag, henke hade tappat bort dem (y)
oj så lett han var över detta, men jag känner inte samma ;)
så min dag bestod bara av en lektion engelska där vi lekte och
elisabeth bjöd på coke, gifflar och kakor :) tackåtack!
Ikväll blire om jag får bestämma josse, jossi och sara mys :)
kanske en godispåse på det också.
men just nu är jag inge taggad på godis, men det kommer nog ;p
Jag borde egentligen plugga, men jag måste få det perfekt och
det jag har skrivit nu är långt ifrån perfekt. jag får hoppas Gud är
med mig i mitt tänkande sen eller imorgon.
På tal om morötter, gött mä hälga ;D





/ E.

Kommentarer
Postat av: ♥ helén

Hur känns det då? :)

Är du nöjd nu :D du som var så avundsjuk :D

2009-06-06 @ 18:42:24
URL: http://heleenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0