En far i mitt liv är det enda jag saknar.

Tänkte berätta om helgen för ovanlighetens skull ;p
fredag: grillning med jossi, josse och sara. senare på
kvällen kom emmab :) jag drog min väg och åkte bil heela kvällen.
lördag: fick jag inte liv i min gosse så jag drog med mamma och solade.
brände mig en hel del (y) på kvällen blev det grillning på uddeholmsbad,
eller inte för mig. jag var för mätt :)
det var meningen att det skulle vara flickor hela kvällen, men efter ett tag
kom det en hel hög med fulla folk ;p
oj vad mycket skratt det blev under kvällen :D så kneppa folk.
jag drog hem vid 1 och efter ett tag kom jocken och gav mig sällskap :)
söndag: vaknade vi halv 2 så det vara bara att dra på sig kläder och
bli med till uddeholm där man åkte vattenskoter :) men jag åkte aldrig,
stod bara och kolla. drog hem och kollade på greys i repris,
JAG ÄR KÄR I KÄRLEKEN! sen somnade jag och vid 7 ville jocken ha
med mig på en bilfärd :)
Bra helg med ett kanon väder :D mera sånt tack!

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0