Welcome to a place in fucking nowhere.

igår tog jag och jocken bilen först till Jönköping och
sedan till Växjö. Först kollade vi på takstolar som inte var
nånting att ha (n) sedan inskaffa vi oss tre fönster.
Besöka max är ett måste när man är ute och reser så där
stannade vi två gånger ;p gött mä mat!
Vi åkte 9.12 och var hemma 23.07 :)
Nu sitter jag här och är vrålhungrig, men mami håller på med
käk ute i köket (y) ikväll blir det träning :) blev ingen träningen för
mig igår och det innebär dåligt samvete!

/ E.




Kommentarer
Postat av: DS

Kunde ju ha sagt till mig, så jag fick ta en tripp till Växjö ;)

2009-07-29 @ 21:11:49
URL: http://denisesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0