Sometimes all you need is one.

Här sitter jag i min ensamhet och har just kollat klart
på: Cinderella man. den var bra :)
Helgen har också varit bra, men det brukar vara så nuförtiden.
jag klagar inte :D
Fredag: gjorde sista dagen på sättragården :D jag slutade vid 1
så när jag kom hem hoppade jag i duschen, stressade i mig mat
och drog på bröllop. jockes syster gifte sig :)
När det var slut drog jag hem och då kom frida till mig!
Jag gjorde mig i ordning och när vi var klara drog vi till marie där
det var förfest :) marie, sara, josse, jossi, emma, saga och sofie
drog tidigare till sunne än mig och frida så vi gick upp till frankie
och förfestade lite till :p Kolsnäs var ok. jag och frida gick aldrig in,
men jag ångrar mig inte för jag träffa massa folk utanför :)
Lördag: dagen efter är sällan rockig, men jag var inte bakis :D
Jocken drog cirkus halv 2 och då blev det duschen, sen gick jag och
la mig i sängen igen och slocknade där :o vaknade halv 8 och då
var jag grymt sugen på chips. min bror var riktigt snäll mot mig och
köpte en chipspåse och coke åt mig :) lite senare kom jocken och
gjorde mig sällskap, sånt gillar jag!
Söndag: vaknade jag först vid 7 av att min pojke skulle dra till borlänge,
jag somnade om och vaknade vid 1. jag hade grymt tråkigt, så jag
tog mig en springtur. då har man riktigt tråkigt :o
sen kom min pojke igen och dagen blev mycket bättre :)
Nu blev detta alldesle för långt, så det får bli ett hejdå här!

/ E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0