Och kväll blir natt och tankarna för stora.

onsdag: vaknade jag av att min bror spelade sin underbara
skrik musik i köket, så det var bara att gå upp eftersom jag inte
orkade somna om. men klockan var faktiskt 13.20 ;p
Sen väntade jag hela dagen på att träningen skulle börja,
oj så segt det gick :o men det är nog efter fredagens kalas ;)
När jag kom hem blev det duschen + mat, sen kom denise till mig.
Long time no see (n) vi pratade, hon klippte luggen på mig och så
tog vi oss en promenix med vovven innan angelica kom :)
Jag och emma blev med till sunnemo. emma drog till sin man och
jag drog till min man :)
torsdag: vaknade crikus 13. drog in till hagfors där jag satt i bilen
och väntade i 40min (y) Jocke var inne till arbetsförmedligen så jag
var snell och vänta i bilen ;p när jag kom hem åt jag mat sen tog jag
mig ett powernap innan träningen.
Robin tog död på mig ibland under träningens gång!
När jag kom hem hoppade jag i duschen och åt innan jag drog
till sara där louise och josse även var :)
vi pratade tills klockan blev 01.30 då tog jag min cykel hem!
idag: skulle jag ha plockat blåbär (mormorvarning på mig;) men jävla
regn som förstör allting. PUSS på svensksommar!



/ E.

Kommentarer
Postat av: DS

ahhh sött kort ;) jaa vi får ändra på vår "lektid" ;) blåbär du med. nämen :P

2009-07-31 @ 20:45:28
URL: http://denisesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0