I tried so hard to not walk away.

Fredag: hade tid vid sjukhuset 10.20
Det är tydligen mina fötter som gör att jag får ont i mitt knä,
jag går för mycket inåt med fötterna :s så nya skor ska inskaffas!
Efter sjukan var det jobbet som väntade -.-
När jag kom hem tog jag mig ett powernap på cirkus 2 timmar (y)
Jag och jocken gick till ica och inskaffa oss mat :p vi lånade
helén och jörgens sommarstuga under natten.
Vi lagade mat (läs jag;) feta oss med chips + coke, kollade på film
och hade det jätte mysigt i regnet :)
Lördag: vi vaknade typ 11.30 och då var det städning som gällde.
När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen packade jag!
Tog bussen 16.00 till kd där friden väntade på mig :)
vi åt mat, kollade på film och feta oss med chips och coke sen blev
det kvällen vid 3 nån gång (y)
Söndag: sola skiner i karlsta, så sant. Vaknade med en klarblå himmel
och en strålande sol :) så vi stekte i solen i några timmar.
vi drog till pekås och köpte godis + coke, man lever bara en gång ;p
när vi kom hem lagade vi mat. Sen bestod kvällen av film och åter film!
Idag: gick upp 07.00 -.- tog bussen hem 08.30. jag var trött efter
bussresan så sömn skulle inte skada då, men istället väntade jobbet!
Åh gud vilken dryg på jobbet, men bara 9 dagar kvar. håll uuuuut
Efter jobbet tog jag mig en springtur.
Kanonbra helg, nu blev detta alldesle för långt. heeeejda :)

Fredag:
Den vackraste stunden i livet var den när du kom.


Sommarstugan.



Lördag/Söndag:
C00lgirl_91.


C00lgirl_92
.


Stekarn.


/ E.

Kommentarer
Postat av: Frida.

tack för en bra helg min vän! den var great :)

2009-07-13 @ 20:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0