Här kommer kungen av ingenting alls.

igår gjorde jag första dagen på sättragården och
det var väldigt drygt! men heller 4 timmar än 10 som vi
gjorde på praktiken. jag hade inget att göra på kvällskvisten,
så jag tog min cykel och trampade till uddeholm och tillbaks!
det var gott eftersom jag inte hade rört på mig sen onsdags :)
idag vare jobbet igen, gick lite snabbare idag (y)
Träningen förut var bland den jobbigaste vi har gjort, men inte
för mig eftersom mitt knä fortfarande gör ont. blir så lett!
men mamma ska ringa sjukan imorgon (y)
Nu väntar duschen.

Jag och emma i ransäter på fredagen,
dock det enda kortet som togs under hela kvällen :p



/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0