Falling out of a perfect dream.

dagen började med att jag gick upp 09.20 eftersom
jobbet väntade 10.00 -.- men dagen gick ovanligt fort,
så när jag kom hem åt jag mammas köttbullar och potatis :)
Tog min cykel och trampade till josse :) kul att se den bruden igen,
var ett tag sen sist (n) det blev en hel del skratt som vanligt ;)
Sen vare träning som väntade, styrka + stafett!
Tappade bort min mobil förut, fick cykla tillbaks till asplund när
jag hade kommit hem. Jag hade turen med mig idag :D
hittade den utanför i blötan, så den dampar mer än vanligt nu.
imorgon är det sista dagen innan helgen, förbannat gott ska det
bli med helg, sen är det bara 5 dagar kvar av jobbet :D göttmos!

jag kände mig blek den kvällen ;p



/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0