Väntan leder inte någonstans.

Igår blev det ett träningspass på två timmar.
Första timmen innebandy och andra box :)
det var gott och roligt. På kvällen skulle jag, Sara, Josse
se Twilight, men såklart var den inställd. Jävla hagfors asså!
Jag och Josse drog till Sara istället, där blev vi sugna på mat,
så vi drog till värmullis. Fan vilken tjockis jag har varit detta lov,
ska bli skönt när skolan börjar för då blir det att man bantar.
När vi hade ätit drog vi till Sara igen. Hemma vid sara förgiftade
jag både henne och josse och även sängen jag tror med min
härliga äggdoft ;D HAHA! jag hade kul åt det :D

/ E.

Kommentarer
Postat av: sara

usch!!!!

2009-01-03 @ 17:03:14
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0