This time all I want is you.

Nu är helgen över och för första gången på väldigt länge
så har den varit lång :) men det är ju bara positivit.
Helgen har varit kanonbra (y) men jag tror mina helgar
brukar vara det nuförtiden :D kul för mig!
Under helgen har jag ätit allt som är fettttt,
chips, godis, glass, pizza, dricka ;p stolt över mig själv
att jag kunde trycka i mig allt detta på en helg bara.
Imorgon blir jag vuxen :) nää det är inte min födelsedag,
något som är lite tråkigt utan jag går ut på praktik.
Klockan 14.00 imorgon ska vi vara på Sättragården.
I 6 veckor ska jag torka rövar, men ni andra jobbar och
sliter med skolarbete ;D så lite positvit med praktik är det.
Nu ska jag inte underhålla er mig, pöss häj*

/ E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0