Kom med sommar till mig.

Nu är jag ledig i 2 dagar och det ska bli förbannat
gytt att sova ut till morgonen :) känns som det var evigheter sen.
Träningen idag var kul, mycket spring och sånt är alltid gott efter.
Men jag vettefan hur jag ska göra med innebandyn asså,
är inte alls lika intresserad längre och jag medverkar inte direkt
i laget så det här blir nog min sista säsong som jag spelade
hmm .. var det 2 matcher med u-laget?
Ni kanske ser anledningen till varför jag vill sluta?
Blir styrkan istället för mig ;) min bror skulle betala åt mig,
ibland är min bror guld värd eller oftast :)

Sommaren kom imorgon,
jag är trött på kyla jag behöver massa sol NU!



/ E.

Kommentarer
Postat av: Marie

ja funderar också på styrkan istället :p

2009-02-19 @ 16:33:04
URL: http://maariejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0