Jag har liv.

Var kommer du ifrån? Föddes i torsby men bor i Hagfors
Heter? Britt Emma Sandra Östlund
Hur gammal är du? 16
När fyller du år? December :(
Tycker du om någon just nu? Jag gillar många :)
Jag samlar på? Ingenting
Gröna eller röda äpplen? Båda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Det beror på
Vilken tid gick du upp idag? 06.15 (n)
Har du sovit i din egna säng inatt? Yes
Har du sovit ensam inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Barfota utan strumpor och skor
Hur svarar du i telefon? Olika :p
Vad ska du göra ikväll? Sooooova
Vad ska du göra imorgon? Vakna, äta, match kanske, bergsäng
Var vill du bo när du blir stor? Göteborg eller Smögen :)
Vad vill du bli när du blir stor? Har jag inte tänkt på
Är det okej att gråta? Ja varför inte
När grät du senast? Förra helgen
Vilken årstid tycker du bäst om? SOMMAR
Laddar du ner musik och filmer från internet? Ibland
Skulle du göra om du vann en miljon? Köpa allt jag vill ha och resa
Bär du glasögon eller linser? Nope
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Icke
Har du piercing? Naveln och öronen
Har du tatuering? Nej, men vill ha :)
Vill du gifta dig? Nepp, överskattat
Vill du ha barn? Ja :)
Solar du ofta? På sommaren när solen är framme :)
Är du bra på att laga mat? Ibland ;)
Gillar du att dansa? På fest? yes :D
Hur vig är du? Inte vig
Vilken är din favoritglass? Gräddglass med krossad choklad och mjukis såklart :)
Tror du på ett liv efter döden? Aa tror det
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällis
Vilken ögonfärg har du? Brungröna
Vilka hårfärger har du haft? Mörkblond, blond och blond med utväxt
Är du beroende av något? Just nu är det frukt
Röker du? Onödigt
Senaste låten du hörde? Hero of war
Bukar du bädda sängen? Inte min, men andras
Har du kysst någon under den senaste veckan? Kanske
Vad var det senaste du sa? Kommer inte ihåg :p
Vem kramade du senast? ;)
Saknar du någon nu? Ja

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0