Hör du sången dom spelar på radion?

Bara en dag kvar på jobbet nu, så jävla gott :D
Idag fick jag för första gången duscha någon, äntligen framsteg!
Sen blir det träning och det ska bli gott :) har inte rört på mig
sen i fredags, not g000d. Blir att man äter en hel del på jobbet,
eftersom dom gamla får efterrätt och oftas är det gott så man
smakar en bit eller två ;) ehe.
Jag har börjat tycka om messmör igen :o det trodde jag aldrig.
Smakade det på jobbet och oj så gott det var :D så efter träningen
blir det smörgås med messmör :))))

MUMS!


/ E.

Kommentarer
Postat av: Ida

Men usch Emma, inte gott me messsmör ;)

2009-02-04 @ 18:48:23
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0