Ge mig ett fel som jag kan rätta till.

Kan berätta att jag lever och hade ingen otur den 13 :)
men dagen efter var det pain i min mage.
Har aldrig haft så ont i magen förut.
tönt som jag är började gråta för det gjorde så ont ;)
Allahjärtansdag spenderade jag med mina
vänner Josse, Ida, EmmaB och Sara. Vi var tjocka (ovanligt)
och drog en deg på milano, men det blir min sista pizza på
vääääldigt länge. Jag har bestämt mig nu att inget godis eller
pizza på ett tag, måste börja tänka på vikten :)
Nu ska jag ta mig en apelsin och sen ska jag bli näck för duschen
ikväll blir det beck och efter det blir det sängen på dirr.

/ E.

Kommentarer
Postat av: Meta

men du är ju supersmal emma! lett jag blir

2009-02-15 @ 18:32:04
URL: http://tidvis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0