When you say noting at all.

igår var det den jobbigaste skoldagen. Hela 6 lektioner
och den längsta rasten är 40min (y) det enda som var
bra med dagen var maten.
köttfärssås och spaghetti, kärlek!
På kvällen drog jag, sara och josse upp på fotboll i spöregn.
Betalade fan 40 spänn för att kolla på vikning-munkfors i 30 min,
värdelöst! jag, sara och josse drog till nöjes istället och inskaffa
godis och coke :D drog hem till josse och spelade tv-spel.
supermario och donky kong, kul :D lite senare kom marie, sandra
linnea, lisa och sofie. tycker synd om de sista som stannde kvar,
de blev lite förgiftad av min härliga doft ;) haha.

idag drog jag och mamma till karlstad för att göra ett nytt
försöka med min mobil. tre kan dra åt helvete!
Man kunde inte göra något med min mobil. Bra att de säger olika (y)
så jag skickar tillbaka mobilen och köper en annan UTAN tre.
När jag kom hem från kd blev det innebandy med lisa och josse :)
ikväll hoppas jag på mys med min älskling :)

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0