Känn ingen sorg för mig i göteborg.

nu sitter jag här i min ensamhet, men snart kommer
jocke och ger mig sällskap. sånt gillar jag!
Kommer inte se honom förens på tisdag eftersom jag
och denise drar till göteborg imorgon :D
fem dagar är inte så mycket, men det är mycket om man
saknar någon.
igår tog jag med mig mina vänner på speedway, första gången
jag kollade i år. jag, saga och josse cyklade upp. dåligt val!
svetten rann av oss ;p härligt.
när speedwayen var slut drog jag, josse, ida, saga, sara och sofie
till nice inn och käka :) sen drog vi hem till sagas nya place.
kommer bli riktigt nice när det är klart bruden :)
sen drog alla hem till sara och kollade på filmen: besatt!
liiite läskigt att den var beserad på en sann historia.
jag vågade inte sova själv, så jag fick besök av min b-friend :)
idag har jag stekt på balkongen och så åt jag min första
gb glass med denise förut. vi stannade kvar vid dompa och prata
om typ allt :)

min dagar framöver:
lördag: drar till göteborg med denise, shoppa!
söndag: liseberg hela dagen :D
måndag: hemfärd från götet, stannar kvar i kd i saras lägenhet.
tisdag: bakfull? ;p hemfärd.



/ E.

Kommentarer
Postat av: DS

nee shit vilken snygg bild!!glömt bort när den togs och grejs .. måste du berätta i morgon :)

2009-08-08 @ 01:25:37
URL: http://denisesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0